מה חדש?

בשנים האחרונות אנו רואים הוזלה משמעותית במחירי מערכות ומצלמות האבטחה.

בעבר, התקנת מצלמות אבטחה היה דבר השמור לארגונים גדולים, אנשי עסקים או חברות ביטחוניות אשר דאגו להגן על עצמם מפני גורמים עוינים, מקרי שוד ופריצות.

כיום אין כמעט בית, עסק או בניין מגורים, אשר לא מותקנות בו מצלמות, הייצור ההמוני ביחד עם ההתקדמות הטכנולוגית בייצור וגם במגוון תחומי החיים, מעבר הסלולר לעולם הסמארטפון, האינטרנט המהיר והזמין בכל מקום, אפשר לחברות רבות בעולם לייצר מוצרים איכותיים במחירים זולים ולהתאימם לחיי היומיום.

השימושים במצלמות האבטחה התרחבו הרבה מעבר לאבטחה, ואם בעבר הנושא שימש בעיקר למניעת אירועי חבלה, כיום השימושים הם במגוון גדול יותר לשימושים אישיים ופרטיים, החל מצפייה בחיית המחמד כאשר היא לבד בבית ועד צפייה בחדר הזבל של הבניין וזיהוי הדייר המלכלך.

אולם, מצלמות האבטחה לא נעצרו רק במחירים זולים ויצור ההמוני, מצלמות האבטחה והטכנולוגיה התקדמו גם הרבה מעבר לשימוש הסטנדרטי של צפייה והקלטה, חברות רבות שילבו טכנולוגיות של בינה מלאכותית ופיתחו מערכות אנליטיקה לזיהוי פריצה, זיהוי אובייקטים על פי צורה וגודל, ואף שימוש במצלמות לצורך זיהוי פנים לפתיחת דלתות ובקרת כניסה.

בשנים האחרונות אנו רואים פיתוחים יוצאי דופן במערכות לומדות התנהגות המאפשרות לקבל אינדיקציות בזמן אמת ממספר רב של מצלמות – התקהלות, חציית קו, נסיעה בניגוד לתנועה ועוד. דבר המאפשר שליטה בסדר הציבורי וחיסכון גדול בכוח אדם ותשתיות. תחום האוטומציה במפעלים, בקרת חניונים, זיהוי חניות פנויות ואף שימוש בחנויות אוטומטיות ללא קופות רושמות.

התחום מתפתח כל הזמן, גם בתחום העסקי/בייתי המצלמות מצלמות ומשדרות באיכות גבוה הרבה יותר, הרזולוציות התחדדו וההקלטה נשמרת לזמן ארוך יותר בזכות דחיסות תמונה חדשות.

לכל דרישה קיים פתרון מתאים, וישנם שפע של פתרונות המתאימים כמעט לכל כיס.

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.