צפייה מרחוק במצלמות דרך הסלולר

עולם העסקים המודרני דורש ממך לשמור על אורח חיים דינמי. מדי יום ביומו, נדרש ממך להיות במקומות רבים ולהישאר בתנועה. על מנת להישאר עם אצבע על הדופק על כל הנעשה בעסק שלך מכל מקום ובכל עת, נדרשים אמצעים טכנולוגיים מתקדמים שיאפשרו לך לשמור על עיניים פקוחות, לא משנה באיזה מרחק מהמתחם. מערך המומחים של א.ש. מערכות אבטחה מביא לך את הטכנולוגיות הדיגיטליות המתקדמות של המאה ה-21 ומאפשר לך לקבל את נתוני מצלמות האבטחה שלך באיכות HD היישר אל המכשיר הנייד שלך ולפקח על הנעשה בזמן אמת.

מעודכנים בכל רגע

לפיקוח על מספר סניפים ברשת שלך ועל הנעשה בהן, או על מנת לוודא כי ההתנהלות בשטח תואמת את הנדרש מבחינת הגעה ונהלים בזמן אמת, גם בעת קיום פגישות או לאחר שעזבת את המשרד, כל שעליך לעשות הוא לפתוח את האפליקציה הייעודית בסמארטפון שלך ולצפות בנעשה בעסק היישר דרך הסלולר באיכות תמונה גבוהה.

תיעוד מיטבי

בכל מקרה בו תידרש חקירת משטרה, כמו גניבה או מעילה בבית העסק או אירועים אלימים שהתרחשו במתחם עסק שלך, ישמשו נתוני המצלמה הנשמרים באפליקציה שלך כראייה משפטית לכל דבר.

לא רק לעסקים

יש לך חשד כי אחד מהעובדים המגיעים לביתך אינו עושה עבודתו נאמנה? התקנה של מצלמה נסתרת המשדרת לסלולר תאפשר לך לצפות בפעילותו בזמן אמת ולחשוף כל התרשלות בתפקוד, גניבת רכוש מהבית ובמקרים קיצוניים יותר (בתקווה שלא ניאלץ להתמודד איתם), הזנחה פושעת או התעללות של מטפלות הנמצאות בביתנו, מקרים שלמרבה הצער חשיפתם הולכת וגוברת בשנים האחרונות, בעיקר הודות לאמצעי אבטחה מתקדמים בבית.


צוות מקצועי ואמין יספק לך פתרונות מתקדמים א.ש. מערכות אבטחה דואגת כבר מעל עשור להישאר מעודכנת בפיתוחים הטכנולוגיים העדכניים ביותר ולאפשר לך ליהנות מהיתרונות היעילים ביותר שמציע לך העולם הדיגיטלי. על מנת ליהנות מיתרון אבטחה חכם ונוח שיאפשר לך לדעת מה מתרחש בביתך או בעסק מכל מקום בקלות, כל שעליך לעשות הוא להשאיר את פרטיך בטופס יצירת הקשר ואנו נתאם איתך בהקדם שיחת ייעוץ ללא כל עלות.

דירוג: 5 מתוך 5.

https://1cctv.co.il/צפייה-מרחוק-במצלמות-דרך-הסלולר/