עשרת המיקומים המומלצים ביותר להתקנת מצלמות אבטחה

בין אם זה לבניין מגורים, משרדים או עסק פרטי, המיקומים המומלצים משתנים בהתאם לסיבות בגינן המצלמות מותקנות, רכזנו עבורכם מספר מיקומים בהם מומלץ להתקין מצלמות אבטחה:

1. כניסות / יציאות: אם יש ויטרינה או דלת כניסה ראשית מומלץ למקם את המצלמה על מנת לצלם את כל מי שנכנס, רצוי שהצילום יעשה מזווית שהיא לא גבוה מדי על מנת לתפוס בצורה טובה יותר את הפנים ולא לקבל מבט וצפייה בשיער המתקרח.

2. מסדרנות: משרדים בהם יש עובדים רבים העובדים בחדרים, נרצה לצלם את המסדרונות, ברגע שמישהו ידווח כי משהו חסר בחדרו, נוכל לקבל אינדיקציה מי היה אחרון בחדר.
פתרון יעיל למסדרונות הינו "אפקט המסדרון" המאפשר למצלמות בעלות זווית רחבה לצלם לרוחב, ובכל לנצל את זווית המצלמה לצפייה בכל המסדרון מבלי לאבד צילום על הקירות בצדדים.

3. מעליות: כניסה ויציאה למעלית הינה חשובה מאוד, נוכל לדעת אם מישהו שלא היה אמור להיות בקומה מסויימת הגיע, באיזה שעה, דבר היאפשר לנו לתחקר מקרים של פריצות או גניבות.

4. כניסה לחניון/חניה: במקרים רבים מצלמות הממוקמות בכניסה לחניה מאפשרות לזהות רכבים לא מורשים, פגיעה בשער חשמלי, ניסיונות התגנבות או אף תפיסה במקרים של גניבת רכבים.

5. לובאים של בניינים ומשרדים: כיום לובאי משרדים מקושטים ביצירות תמונות ועציצים, דבר אשר קורץ לגנבים רבים אשר לא מתאמצים להגיע לדירות עצמן כאשר ישנו ציוד יקר ערך הנמצא כבר בכניסה לבניין, חשוב למגן את לובי הבניין, שומר על הרכוש הנמצא, מאפשר טיפול שיטתי במקרים של ונדליזם ונזקים ואף מסייע באיתור מקרים של גניבה וכניסת אנשים לא מורשים לבניין.

6. חניונים: צילום רכבים בחניון הינו דבר נפוץ, תאונות בין רכבים, שיפשופים ואף ניסיונות פריצה לרכבים, חשוב לאבטח את החניון באמצעות מצלמות אשר מקליטות ומאפשרות לסייע בשחזור המקרה.

7. חדרי אשפה ודחסניות: למי זה לא קרה כשהוא הגיע לחדר אשפה מזוהם המלא בשקיות שהושארו מחוץ לפח? לפעמיים ישנם אנשים שעושים זאת בכוונה מתוך נקמה או מקרים אחרים של חוסר מודעות, התקנת מצלמות בחדר האשפה מאפשר טיפול בעובדים/דיירים אשר מזהמים את חדר האשפה ומונעים מקרים כאלה לחזור בשנית.

8. חצרות וגני משחק: בניינים אשר להם שטח משותף הכולל גני משחק, מוציאים עצמם לרוב מוטרדים מאנשים זרים, או מקרים בהם ילדים משחקים בצורה אגרסיבית ללא כל בקרה, הצבת מצלמות אבטחה בגני משחקים מאפשרת להורים להיות רגועים ולדעת כי ניתן לתחקר מיקרים בהם קרו מקרים של ריבים ואלימות ילדים, למנוע ואף לטפל במקרים לאחר שקרו.

9. מועדון דיירים בבניין: בבניינים חדשים רבים קיימים מועדוני דיירים או חדרי משחקים לרווחת דיירי הבניין, לרוב חדרים אלו יכילו ציוד יקר, ספות וריהוט ויפקדו את כלל דיירי הבניין ללא השגחה, התקנת מצלמה בשטח זה ימנע מקרי ונדליזם וגניבות או לכלוך חריג ללא בקרה וטיפול ראוי

10. תיבות דואר בבניין/משרד: תיבות דואר הן נגיש ועם זאת מידע חשוב ורגיש עובר דרכו ללא שום פיקח והגנה, בנייני מגורים ועסקים רבים בוחרים לשמור על תיבות הדואר באמצעות מערך צילום מצלמות אבטחה, ניתן למנוע ולחקור מקרים של "גנבי דואר", ריגול עסקי וסתם שכן נקמן.

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.