התקנת מערכת ביטחון יעילה בעסק

מערכת אבטחה יעילה בעסק יכולה לתרום רבות להצלחתו, החל מהרגשת הביטחון של בעלי העסק בסוף יום העבודה, ועד לניהול נכון של עובדים וצפייה מרחוק במתרחש,

מערכת הביטחון כמערכת המיושמת בצורה נכונה, היא כלי יעיל וחשוב, ומשמשת כחלק בלתי נפרד מכל עסק.

מערכת אזעקה יציבה, אשר פועלת ללא התראות שווא, מאפשרת לבעל העסק לישון טוב בלילה, ולדעת כי העסק שלו בטוח, כל בעל עסק יודע כי מלבד עלויות הגניבה והנזק שעלול להיגרם – אותו מכסה הביטוח, את אבדן ימי העבודה, הפגיעה הנפשית והלחץ הנגרם – שום ביטוח לא יכול לפצות. ברגע שנגרם לבעל עסק פגיעה עקב פריצה, הוא עלול לאבד לקוחות, ומידע רב, וגם לאחר שיקום העסק יהיה קשה להחזיר את העסק לקדמותו, ולכן, מערכת אבטחה איכותית, אשר פועלת בצורה יעילה בכמה מישורים – חיונית ביותר לתפקוד העסק וביטחון בעלי העסק בצורה כלכלית ונפשית.

מלבד זאת, מערכת אזעקה יכולה אף לשמש כמערכת "בקרת כניסה" בעל העסק יכול לקבל עדכונים בהודעות SMS על כל כניסה ויציאה מהעסק, כך שאם בעל עסק משאיר מפתח אצל אחד מעובדיו – ולא יודע מתי העובד נכנס ויוצא – על ידי הכנסת מערכת אזעקה "פשוטה" לעסק השולחת הודעות SMS בעת נטרול ודריכת המערכת, ניתן לדעת מתי העובדים הגיעו בבוקר וסגרו את העסק בסוף היום, ויותר מכך – באם העובדים נכנסו בלילה ובסופי שבוע, ובכל זמן שבו לא אמורים להיות בעסק.

ניתן לחלק לכל עובד קוד אישי משלו – כך שגם יהיה ניתן לדעת גם מי מהעובדים נכנס ומתי.

בנוסף, שילוב של מערכת מצלמות אבטחה בעסק, מאפשר למנהל העבודה לדעת – במידה והאזעקה הופעלה, מה קורה בעסק, במידת הצורך להגיע בעצמו, או להזעיק את המשטרה. שילוב נכון בין מערכת אזעקה חכמה למצלמות, הוא שילוב נחוץ מבחינת הביטחון של העסק ובעליו.

שימוש מערכת האבטחה בזמן אמת, ניתן לשחזר מקרים ואירועים כשקרו. ניתן לדעת מה השאיר העובד מחוץ למחסן, ואיזה עובד החתים כרטיס בסוף היום.

ידע הוא כוח חשוב לבעל העסק, ומאפשר לו לנהל טוב יותר, ולהיות רגוע יותר, ויכול לחסוך כסף רב.

ניהול נכון של עובדים בזמן העבודה – לבעל העסק ניתן כלי ייחודי אשר מאפשר לו להיות ב"כמה מקומות בו זמנית" בזמן שבעל העסק נמצא בסידורים, בפגישות ואפילו בחו"ל בחופשה, הוא יכול להתחבר מרחוק למצלמות האבטחה שלו, לפקח על פעילות העובדים, להעיר הערות במידה ומשהו לא מוצא חן בעיניו, ובכללי לדאוג לשיפור התפקוד, הוא יכול לדעת בקלות על עובד שמסיט אחריו עובדים אחרים או מתבטל בצורה קיצונית בעבודה, להעיר לו על כך ובמקרים קיצוניים אף לפטרו תוך כדי שהוא מציג הוכחות לתפקודו הלקוי.

מקרה נוסף ליעילות מצלמת האבטחה לצפייה מרחוק בעסק, היא שימוש במצלמה לצורך ניהול מערכת מכירות בעסק, צפייה בעובדי המכירות בעת פעולה יכולה לעזור לבעל העסק או מנהל המכירות לשפר את פעילותם, למצוא דרכים טובות יותר למיקום סטנדים וייעול שיטות המכירה, מנהל המכירות יכול לראות מתי איש המכירות מציק ללקוח – או לחלופין מתעלם ממנו עד כדי שזה עוזב את החנות, הידע של מנהל המכירות יכול לאפשר לו להציג דוגמאות בפגישות מול העובדים ולשפר את פעילותם.

ראה עוד פתרונות לשיפור העסק באמצעות מערכת אבטחה חכמה באתר א.ש מערכות אבטחה – מצלמות אבטחה

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.